Archyvas Tinklalapio naujienos Karjera Kontaktai
Grižti i pagrindini puslapi
Paieška:
Eng Rus
   

2018-05-17  5 patarimai, kaip profesionaliai organizuoti bankinės įrangos priežiūros darbus, naudojantis specializuota programine įranga

Techninės priežiūros tarnybos, prižiūrinčios bankų techninę infrastruktūrą, puikiai žino, kad dėl pasitaikančių savitarnos įrangos (bankomatų, mokėjimo terminalų ir kt.) sutrikimų bankai ne tik nukenčia materialiai, bet ir praranda gerą reputaciją.

Dėl šios priežasties priežiūros tarnybos deda visas įmanomas pastangas, kad įrangos diegimo, remonto ir išėmimo iš eksploatacijos darbai būtų kuo geriau kontroliuojami, o jų kokybė būtų nuolat gerinama.

Pristatome penkis esminius principus, kuriuos taikant kartu su efektyviomis realizavimo priemonėmis,  galima gerokai padidinti įrenginių prieinamumo lygį ir sumažinti jų sutrikimų, susijusių su operacine veikla, trukmę.

1. Atsižvelkite į susitarimus dėl paslaugos lygmens (SLA – ang. Service-level agreement)

Įrangos priežiūros susitarimuose paprastai nurodoma gedimų šalinimo trukmė ir visų įgyvendinamų darbų normatyvai. Užsakovus retai kada domina priežiūros tarnybos darbo niuansai, jie orientuojasi į galutinį rezultatą – nori, kad bankomatai, informaciniai kioskai, mokėjimo terminalai ir kita įranga veiktų stabiliai, būtų prieinama klientams.

Bankinės įrangos naudotojai nėra nusiteikę ilgai laukti, todėl užsakovas, įgyvendindamas klientų strategiją, priverstas bankinės įrangos priežiūros tarnybą įsprausti į griežtus rėmus.

Dėl šios priežasties ypač svarbus prioritetų nustatymas ir išankstinių pranešimų apie būsimus sutrikimus dėl remonto darbų planavimas.

Naudodamiesi specializuota programine įranga, inžinieriai ir įvairaus lygio vadovai susidaro tikslų planą –  kokius darbus būtina atlikti visų pirma, kad būtų galima kiek įmanoma sumažinti įrenginių neveiksnumą ir išvengti baudų, kurios numatytos priežiūros paslaugų sutartyje.

2. Kompleksiškai žiūrėkite į išlaidų apskaitą

Savitarnos įrangos priežiūra susijusi su įvairiomis tiesioginėmis ir netiesioginėmis išlaidomis. Inžinierių ir vairuotojų darbo atlyginimai, transporto išlaidos  – tai tik ledkalnio viršūnė.

Priežiūros tarnybos darbo efektyvumas priklauso nuo gebėjimo sumaniai organizuoti remontą, atsarginių dalių pervežimą iš vieno sandėlio į kitą. 

Sekant kiekvieno įrenginio, kiekvienos jo dalies gyvavimo ciklą, vedant visų su tuo susijusių išlaidų apskaitą, galima efektyviai kontroliuoti darbus ir objektyviai įvertinti paslaugų teikėjo verslo modelio silpnąsias puses.

Siekiant gauti visus šio tipo duomenis, reikia sukurti efektyvią informacinę terpę, kurioje būtų operatyviai atnaujinama visa būtina informacija.

3. Kontroliuokite klientų užklausų gyvavimo ciklą

Vienas iš daugybės priežiūros tarnybų standartų reikalavimų – atsakomybė prieš klientą, atsižvelgimas į gautas užklausas ir atitinkamų veiksmų įgyvendinimas. Už tai privalo būti atsakingas bent vienas tarnybos darbuotojas.

Inžinieriaus atliktus darbus privalo patikrinti vyresnysis inžinierius arba kitas atsakingas darbuotojas, o po to užduotis vėl perduodama vykdytojui arba užbaigiama, apie tai informuojant užsakovą.

Tokia aiški kliento užklausos gyvavimo ciklo schema padeda išvengti organizacinių klaidų, dėl kurių galėtų sutrikti darbų įgyvendinimo trukmė. Taip pat sukuriamas į klientą orientuotų paslaugų teikimo modelis.

Be to, susiklosčius konfliktinei situacijai, techninės priežiūros tarnybos vadovybė gali daug operatyviau nustatyti atsakingus asmenis.

4. Naudokite mobiliuosius sprendimus efektyviam inžinierių ir vadybininkų darbui

Techninės priežiūros inžinieriaus darbas susijęs su nuolatiniu judėjimu tarp objektų, už kuriuos yra atsakingas: per dieną jis gali nuvažiuoti ir 300 km.  

Mobilieji įrenginiai ir atitinkami programiniai sprendimai, padedantys iš biuruose dirbančių vadovų operatyviai gauti informaciją apie prioritetinius darbus, gali padėti greičiau juos įvykdyti.

Be to, mobilieji sprendimai naudingi ir vyresniesiems inžinieriams, skyrių vadovams, kurie neretai taip pat dirba ne iš biuro.

Specializuotos mobilios sistemos turi patogią vartotojo sąsają, kuria naudojantis galima paskirstyti gautas užduotis, sekti jų įgyvendinimą ir įvertinti jau atliktą pavaldinių darbą.

5. Integruokite įvairias sistemas

Bankinės ir kitokios įrangos priežiūrai skirtos sistemos, pvz., BS/2 „Service Desk.iQ“, kuriamos arba pritaikomos prie konkrečios techninės priežiūros įmonės darbo modelio, yra tik viena iš IT infrastruktūros dalių.

Šios sistemos gali būti derinamos su verslo analitikos sistemomis, kurios padeda geriau įvertinti darbo efektyvumą, kompleksiškai analizuojant įvairius parametrus.

Techninės priežiūros paslaugų valdymo sistemos gali importuoti duomenis iš automatinių techninės įrangos stebėsenos sistemų. Tai padeda automatizuoti ir gerokai paspartinti užklausos apdorojimo laiką bei atitinkamų darbų skyrimą.

Integruojant sistemas, galima pasiekti didesnio efektyvumo be didelių investicijų ir jau nusistovėjusių operacinių procesų kaitos.

BS/2 sukurta sistema „Service Desk.iQ“ turi visus šiuolaikinių sistemų privalumus, leidžiančius optimizuoti techninės priežiūros paslaugų teikimą.

Be to, kurdami sistemą, bendrovės specialistai atsižvelgė ir į specifinius įmonių, teikiančių remonto ir bankinės bei mažmeninės prekybos įrangos diegimo paslaugas, poreikius.

Sprendimą „Service Desk.iQ“ sėkmingai naudoja stambios techninių priežiūros paslaugų įmonės Baltijos šalyse, Azerbaidžane, Gruzijoje, Kazachstane ir Kirgizijoje. Išsamesnės informacijos apie „Service Desk.iQ“ suteiks BS/2 specialistai.





  2018-05-11  BS/2 pripažinta „Metų eksporto“ įmone
  2018-05-10  „ProCredit“ grupės atstovams pristatytos „TransLink.iQ“ galimybės
  2018-05-09  „Penki kontinentai“ tradiciškai dalyvavo „Vilties“ draugystės šventėje
  2018-05-09  Saviinkasacija: kaip efektyviai taikyti depozito mašinas bankiniame ir mažmeninės prekybos sektoriuose
  2018-05-03  Kam reikalingi programinės įrangos sertifikatai?
  2018-04-27  Šviesolaidinis tinklas „Penki“ rūpinasi jaunimo motyvacija
  2018-04-24  „BankExpo 2018“ – bankinių technologijų proveržis Uzbekistane
  2018-04-24  „Penki“ ir „Citadele“ banko klientai galės patogiau susimokėti už paslaugas
  2018-04-23  Šviesolaidinio tinklo „Penki“ darbuotojai ir klientai susitiko ėjimo varžybose
  2018-04-20  Kaip vaizdo stebėsenos technologijos gali padidinti bankinio sektoriaus srities saugumą
  2018-04-18  „Cash Management.iQ“: kaip apskaičiuoti inkasavimo išlaidas?
  2018-04-16  Lietuvos įmonių grupė dalyvaus bankinių technologijų parodoje „BankExpo 2018“ Uzbekistane
  2018-04-14  Idrakas Dadašovas: apie meną, verslą ir gyvenimą
  2018-04-12  Ateitis šiandien. 3 populiariausi mitai apie vaizdinę bankininkystę
  2018-04-10  „ASHBURN International“ atstovai lankėsi didžiausiame Uzbekistano Bendrame respublikiniame duomenų apdorojimo centre
  2018-04-10  „Penki“ transliavo A.Kuzmickaitės kolekcijos pristatymą internete
  2018-04-05  „ASHBURN International“ į elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo atnaujinimą investavo per 1 mln. eurų
  2018-04-05  BS/2 suteiktas sidabrinis „EcoVadis“ statusas
  2018-04-04  Jungtinės Karalystės verslo atstovams pristatyta programinė įranga „TransLink.iQ“
  2018-04-03  Ištikimiausi „Penki“ tinklo klientai susitiko kine
  2018-03-19  „Penki“ iniciatyva interneto tinklo įranga bus naudojama ugdant mokinių kūrybiškumą ir technologinį mąstymą
  2018-03-15  BS/2 įrengė pirmuosius bekontakčius bankomatus Latvijoje
  2018-03-15  Dovana užsisakiusiems internetą „Penki“ ir išmaniąją televiziją – 5 papildomi TV kanalų rinkiniai
  2018-03-15  JAV dedami pamatai bendriems SSL ir programinės įrangos kūrėjų sertifikatų standartams
  2018-03-12  „Ingenico“ pristatė naują mokėjimo sprendimą prekybininkams
  2018-03-09  Į „Penki“ tinklo modernizavimą investuojama per 2 milijonus eurų
  2018-03-08  „Penkių kontinentų“ atstovai lankėsi „EuroCIS 2018“
  2018-03-07  Ryšių reguliavimo tarnybos veiksmai įneša sumaišties elektroninių parašų sertifikatų rinkoje
  2018-03-06  Kaip apsaugoti bankomatus nuo įsilaužimo: „Vynamic Terminal Security“
  2018-03-01  4 patobulinimai, dėl kurių „ATMeye.iQ“ tapo geriausia 2017-ųjų bankomatų vaizdo stebėsenos ir apsaugos sistema
  2018-02-27  Vienas stambiausių Vietnamo bankų įsigijo BS/2 apsaugos sprendimą „ATMeye.iQ“
  2018-02-22  BS/2 – tarp stipriausių Lietuvos įmonių
  2018-02-21  I. Dadašovas: „Internetas – tai terpė, nuolat skatinanti žmogų tobulėti“
  2018-02-19  Lietuva dalyvauja tobulinant bendrą elektroninio parašo ir elektroninio verslo saugos reguliavimo sistemą
  2018-02-15  Įmonių grupė „Penki kontinentai“ 2017 metais dirbo pelningai
  2018-02-14  „Penkis kontinentus“ su Azerbaidžanu sieja ne tik verslas, bet ir menas
  2018-02-12  Šviesolaidinio interneto tiekėjas „Skynet“ keičia vardą į „Penki“
  2018-02-09  BS/2 dalyvavo vienoje stambiausių bankinių technologijų parodų JAV
  2018-02-08  Parodoje „NRF 2018: Retail’s Big Show“: pažvelkime į ateitį
  2018-02-07  Įmonių grupėje „Penki kontinentai" lankėsi „Farnell“ atstovai iš Baltarusijos
  2018-02-07  Dėl Skaitmeninio sertifikavimo centro kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų
  2018-02-06  15 taisyklių, kad internete būtumėte saugūs
  2018-01-30  „BS/2“ tapo pirmaujančia bankomatų priežiūros lydere Kazachstane
  2018-01-24  Vilniuje aptarti bankomatų saugumo klausimai
  2018-01-18  „BS/2 Georgia“ specialistus mokė „Ingenico“
  2018-01-18   Išmanioji „Skynet“ televizija kanalus „TV3“ ir „TV6“ retransliuoja HD raiška
  2018-01-11  „ProfIT“ pradeda teikti vaizdo kamerų pardavimo, įrengimo ir vaizdo įrašų saugojimo debesyje paslaugas
  2018-01-10  Plečiami verslo ryšiai su Uzbekistano duomenų apdorojimo centru
  2017-12-22  „VisionLabs“ vadovas Aleksandr Khanin: „Pagrindinis mūsų bendradarbiavimo tikslas – kurti sprendimus konkrečioms verslo užduotims įgyvendinti“
   
       
         
   
           
© Penki Kontinentai 1996-2018. Visos teisės saugomos
WebMaster