Archyvas Tinklalapio naujienos Karjera Kontaktai
Grižti i pagrindini puslapi
Paieška:
Eng Rus
   

2017-09-21  Bankų ateitis: klientus aptarnaujantys botai ir universalūs padalinių skyriai?

Aktyviai besikeičianti finansų rinka, kuriai įtaką daro „fintech“ startuolių atėjimas, skatina bankus optimizuoti savo veiklą ir ieškoti būdų, kaip išlaikyti klientus arčiau savęs. Šiandien tam jau nebeužtenka asmeniškai pritaikytų paslaugų lojaliems ar papildomų sąlygų naujiems klientams.

Finansinės institucijos mato būtinybę vis daugiau investuoti į įvairius išmanius sprendimus. Pavyzdžiui, Skandinavijos bankai, siekdami gerinti aptarnavimo kokybę ir įvaizdį, planuoja testuoti dirbtinio intelekto botus, kurie ilgainiui turėtų pakeisti aptarnaujantį personalą ir konsultuotų klientus.

Lietuvos bankinių technologijų įmonės BS/2 verslo vystymo vadovas Daniel Fukson teigia, kad finansų institucijos didesnį dėmesį galėtų skirti universaliems technologiniams sprendimams, gebantiems atstoti visą banko padalinį.

„Automatizuoti klientų aptarnavimo sprendimai dar tik žengia pirmuosius žingsnius, jų efektyvumas ir atsiperkamumas  kol kas nėra  įvertintas. Tačiau kita sritis, kurios link gali judėti bankai, yra universalūs banko terminalai, galintys pakeisti nedidelį banko skyrių ir suteikti klientams visas paslaugas vienoje vietoje. Tai ypač aktualu dabar, kai vis daugiau bankinių operacijų perkeliama į virtualią erdvę ir mažinamas fizinių padalinių ir darbuotojų skaičius“, – sako D. Fukson.

Pasak BS/2 verslo vystymo vadovo, įmonė jau kurį laiką sėkmingai plėtoja technologinį sprendimą – „VTM.iQ“, kuris geba atstoti visą banko skyrių ir neužima daug erdvės. Bankai, pritaikę šį įrenginį savo veikloje, skaičiuoja ženkliai mažesnes išlaidas, nes nebereikia nuomotis didelių patalpų ir išlaikyti didelio personalo. Be to, didėja galimybės optimizuoti darbo su grynaisiais pinigais procesus. Tokio terminalo išlaikymas finansiškai labiau atsiperka nei viso klientų aptarnavimo padalinio.

„Sprendimo „VTM.iQ“ pranašumas yra jo universalumas. Terminalą galima įrengti prekybos centre, pašto skyriuje, stotyje ir kitose masinėse vietose, taip pritraukiant dar daugiau klientų. Iš esmės, tai savitarnos taškas, gebantis suteikti įvairias finansines ir nefinansines paslaugas, taip pat ir galimybę  gauti profesionalią konsultaciją, tiesiogiai bendrauti su banko darbuotoju vaizdo konferencijos būdu“, – dėstė D. Fukson.

D. Fukson pažymi, kad tokie įrenginiai dėl savo funkcionalumo ir naudojimo paprastumo teigiamai veikia ir klientų lojalumą. Parduotuvėje prie namų, nedideliame miestelyje, kuriame nėra banko skyriaus, ar bet kurioje kitoje vietoje, klientui sudaromos sąlygos atsidaryti sąskaitą ir atlikti visas įprastas finansines operacijas.

„Bankai vis daugiau savo paslaugų perkelia į virtualią erdvę, todėl klientai praranda galimybę tiesiogiai pabendrauti su banko darbuotojais, prarandamas tiesioginis kontaktas. „VTM.iQ“ padeda išlaikyti svarbų bendravimo ryšį, nes klientai su banko darbuotojais gali bendrauti ekrane matydami gyvą pašnekovą, kuris atstovauja finansinei įstaigai. Taip bankai tampa technologiškai pažangūs ir kartu išsaugo gyvumą bei išlieka arčiau klientų“, – pridėjo D. Fukson.

Į „VTM.iQ“ įmontuoti technologiniai sprendimai leidžia naudotis daugybe finansinių funkcijų: užsisakyti ir iš karto gauti mokėjimo kortelę; susimokėti sąskaitas; įsigyti ir čia pats atsispausdinti lėktuvo ar įvairių renginių bilietus ir kt. Prieš konsultaciją klientas identifikuojamas biometriniu būdu arba nuskaičius jo banko kortelę. Taigi klientai gali gauti visas bankines paslaugas, naudodamiesi vienu universaliu įrenginiu ir taip taupyti laiką.

Pirmieji tokio tipo daugiafunkciai įrenginiai sėkmingai buvo pritaikyti Ukrainoje, Kazachstane, Armėnijoje, Azerbaidžane ir kitose šalyse.

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Kazachstano bankuose >>

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Azerbaidžano bankuose >>





  2017-09-14  Atsiskaityti už „Skynet“ paslaugas dar patogiau
  2017-09-12  „Knygos per „Penki TV“ pradeda septintą sezoną
  2017-09-06  „Skynet“ fiksuoja 1 Gb/s interneto planų augimą
  2017-08-23  „Service Desk.iQ“ sėkmingai įsitvirtino tarptautinėje rinkoje
  2017-08-10  Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius
  2017-08-09  Už „Skynet“ paslaugas atsiskaityti galima ir per „Manogile.lt“
  2017-08-04   Šiuolaikiški bankomatai tampa draugiški akliesiems ir silpnaregiams
  2017-08-02  Stebėkite „Eurobasket 2017“ varžybas HD formatu
  2017-07-25  „Cash Management.iQ“ – papildoma grynųjų pinigų inkasacijos kontrolė
  2017-07-20  Stiprinama partnerystė su mažmeninės prekybos sprendimų bendrove „Symphony EYC“
  2017-07-20  „Vežanti“ interneto kaina studentams – nepramiegok!
  2017-07-14  Įmonių grupę „Penki kontinentai“ aplankė „Aersud Elicotteri“ prezidentas
  2017-07-14  Dar tobulesnė „SmartSafe.iQ“: išplėstas funkcionalumas, sukurta WEB vartotojo sąsaja
  2017-07-07  Gruzijos banko „Liberty bank“ atstovai domėjosi Lietuvos bendrovės siūlomais bankiniais sprendimais
  2017-07-04  „Skynet“ pirmasis Lietuvoje išbandė 10 Gb/s interneto greitį
  2017-07-03  „Skynet“ ir klientų parama pasiekė „Lesės“ prieglaudą
  2017-06-30  Lietuvos valstybinės įstaigos pasitiki „Penkių kontinentų“ specialistų kompetencija
  2017-06-27  PC „Mada“ atidarytas modernus „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius
  2017-06-16  Įdomi televizijos programa aktuali ir vasarą
  2017-06-14  „Penkių kontinentų“ atstovai dalyvavo atidarant Kazachstano Respublikos garbės konsulatą
  2017-06-13  „Skynet“ komanda „Europos dviračių iššūkyje“ įmonių kategorijoje iškovojo 3 vietą
  2017-06-12  Didinamos atsiskaitymo banko kortelėmis galimybės
  2017-06-09  Dėmesys bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sinergijai
  2017-06-07  „Knygos per „Penki TV“ baigė 6-ąjį sezoną ir kviečia vasarą praleisti su knyga
  2017-06-05  Inovatyvus BS/2 technologinis sprendimas sulaukė tarptautinio apdovanojimo
  2017-06-01  Spartusis šviesolaidinis internetas į namus ateis greičiau nei vasaros šiluma
  2017-06-01  Vasaros sezonu „Penki TV“ eteryje – laida „Vasaros ritmu“
  2017-05-31  „Savaitės pjūvis“ ir jos autorius atsisveikina su žiūrovais
  2017-05-30  BS/2 patirtimi dalinsis „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime
  2017-05-25  „Penki kontinentai“ ir „Diebold Nixdorf“ toliau stiprina verslo ryšius
  2017-05-19  „IT+“ vasarą pasitinka su nauju laidos vedėju Luku
  2017-05-18  „Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikaciją koordinuos Germanas Kavalskis
  2017-05-16  Įvertinti jaunieji Lietuvos ateities vizijos kūrėjai
  2017-05-12  Lietuvos bendrovė siūlo kompleksinį sprendimą duomenų surinkimui ir apdorojimui šiuolaikiniuose bankų tinkluose
  2017-05-08  Plytinės kartodromui 50: šeimų turnyras su „Skynet“
  2017-04-28  Priimkime dviračių iššūkį ir siekime rekordo drauge!
  2017-04-24  „Microsoft“ įvertino įmonių grupės „Penki kontinentai“ specialistų kompetenciją
  2017-04-21  „TV8“ jau galima žiūrėti ir kompiuterio ekrane
  2017-04-19  Kaip ateityje atrodys darbas?
  2017-04-19  TV kanalas „Lrytas TV“ – HD formatu
  2017-04-10  Užsisakę „Skynet“, išmaniąja TV iki vasaros pabaigos naudosis nemokamai
  2017-04-07  Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
  2017-04-06  Lietuvos bendrovė prisideda prie Azerbaidžano prekybos sektoriaus plėtros
  2017-03-30  Naujoji apsaugos sistemos versija „ATMeye.iQ 2.0“ – dar patikimesnei savitarnos įrangos apsaugai
  2017-03-30  Debesijos prognozės ir tendencijos
  2017-03-29  Įspūdžiai iš „EuroShop 2017“: kad pirkėjas parduotuvėje jaustųsi kaip namie
  2017-03-24  Azerbaidžano bankas Lietuvoje domėjosi nestandartiniais mokėjimo terminalų taikymo būdais
  2017-03-14  Plečiamas mokėjimų valdymo sistemos „Payments.iQ“ funkcionalumas
  2017-03-03   Lietuvos bendrovė prisideda prie mokėjimo paslaugų plėtros Turkmėnistane
   
       
         
   
           
© Penki Kontinentai 1996-2017. Visos teisės saugomos
WebMaster