Service Desk vadybininkas (-ė) (Techninio palaikymo skyriuje)

Mes siūlome:

  • Jūsų lūkesčius atitinkančias finansines sąlygas, papildomas paskatas ir galimybes kvalifikacijai kelti darbdavio lėšomis (mokymai, komandiruotės ir kt.);
  • darbą moderniame, strategiškai patogioje vietoje esančiame biure;
  • galimybę naudotis papildomomis biure įrengtomis sporto, pramogų ir poilsio zonomis;
  • įmonei priklausančios kavinės paslaugas su specialia nuolaida darbuotojams;
  • galimybę skaityti įmonėje įrengtos bibliotekos leidinius, atnaujinamus pagal darbuotojų poreikius;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • darbą draugiškai, pozityviai nusiteikusiame kolektyve;
  • tradicines įmonės darbuotojams organizuojamas šventes, išvykas ir pan.

Darbo pobūdis:

  • klientų užklausų dėl bankinės įrangos darbo administravimas, vykdymo stebėjimas ir kontrolė;
  • ataskaitų klientams pateikimas;
  • pamaininis darbo grafikas.

Reikalavimai:

  • aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas (-ė);
  • kruopštumas, atidumas, gebėjimas dirbti individualiai ir komandoje;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, MS Office;
  • gerai mokėti rusų kalbą (žodžiu ir raštu), anglų kalba – privalumas.

Bazinis darbo užmokestis šiai pozicijai yra nuo 960 EUR iki 1100 EUR per mėnesį, neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį. 

Pokalbio pakviesime kandidatus, kurie atitinka skelbime išvardintus reikalavimus. Konfidencialumą garantuojame.

Kontaktinė informacija:

el. paštas – personalas@5ci.lt.

Užpildyti anketą,





Jūsų užklausa pateikta sėkmingai.