Siekdama modernizuoti istorinio-architektūrinio komplekso „Icheri sheher“ infrastruktūrą, muziejaus administracija išsikėlė tikslą tinkamai paskirstyti didžiulius turistų srautus. Nuspręsta automatizuoti bilietų pardavimo procesą.
Projektui įgyvendinti buvo pasirinkta antrinė BS/2 bendrovė Azerbaidžane „BSKom“.
Kad lankytojai galėtų patogiau ir greičiau įsigyti bilietus jiems artimiausioje vietoje, įvairiose kultūrinio-istorinio komplekso erdvėse buvo įrengti mokėjimo kioskai, sujungti į bendrą tinklą ir valdomi naudojant BS/2 programinį sprendimą „Payments.iQ“.
Įgyvendinus projektą, istorinis kompleksas tapo labiau prieinamas lankytojams. Projekto vadovų skaičiavimais, kasmet mokėjimo terminalais naudosis daugiau nei 100 000 „Ičeri-šeher“ lankytojų. Be to, projektas padėjo išspręsti logistikos klausimus, optimizavo personalo darbą ir užtikrino skaidresnį bilietų pardavimo procesą.