Sėkmės istorijos

Svajūnė Marcinkevičienė

SMK Komunikacijos skyriaus vadovė

„Socialinių mokslų kolegija yra moderni ir šiuolaikiška, todėl džiaugiamės pirmieji išbandę inovatyvią technologiją, leidžiančią pasiekti šiuo metu sparčiausią interneto greitį.“

Plačiau

Egita Ermane

„BlueOrange“ Elektroninės komercijos projektų departamento vadovė

„Rinkdamiesi savo projekto partnerius, peržiūrėjome profesionaliausių šios srities atstovų pasiūlymus. Džiaugiamės pasirinkę įmonę BS/2, kuri bankiniame sektoriuje turi ilgametę patirtį, platina kokybiškus Vokietijos įmonės „Diebold Nixdorf“ bankomatus, teikia Europos standartus atitinkančios įrangos priežiūros paslaugas.“

Plačiau

Sergej Gubin

„Sberbank“ Operacijų valdymo direktorius

„Mes ne tik nuolat modernizuojame ir plečiame savitarnos įrenginių tinklą, bet ir siekiame, kad įrenginiai būtų kuo labiau prieinami klientams – ir savo techninėmis savybėmis, ir patogiu išdėstymu. „BS/2 Kazakhstan“ – viena iš lyderiaujančių bankinės įrangos priežiūros paslaugas teikiančių bendrovių. Džiaugiamės, kad esame vieni iš jos partnerių.“

Plačiau

Achror Abramovič Machmudov

Uzbekistano bendrojo respublikinio duomenų centro generalinis direktorius

„Nuolatos diegiame pažangius sprendimus, padedančius užtikrinti tinkamą mūsų teikiamų paslaugų kokybę. Savo partneriais „ASHBURN International“ pasirinkome todėl, kad jų pasiūlyta platforma „TransLink.iQ“ ypač funkcionali, padeda apdoroti didelius duomenų srautus. Ši partnerystė garantuoja Uzbekistano bankinio sektoriaus plėtros stabilumą ir efektyvumą.“

Plačiau

Šaraf Novruzov

Baku valstybinio istorinio-architektūrinio komplekso „Ičeri-šeher“ IT direktorius

„Technologinių inovacijų diegimas ypač svarbus mūsų kultūrinio komplekso plėtrai. BS/2 atidžiai išanalizavo mūsų poreikius, lanksčiai pažvelgė į mūsų poreikius ir operatyviai įdiegė bilietų pardavimo sistemą lankytojams.“

Plačiau

Stasys Stumbrys

draudimo brokerių bendrovės „Drausma“ generalinis direktorius

„Ši nauja galimybė mums labai palengvina darbą – klientams nebereikia iš sąskaitos išsiimti grynųjų pinigų, o brokeriams jų nešiotis, kol ras artimiausią banką, kuriame galės įnešti lėšas į atskirą klientų sąskaitą. Tai ypač aktualu dabar, kai bankai mažina savo padalinių skaičių. Šis atsiskaitymo būdas užtikrina ir mūsų darbuotojų saugumą, ir patogus klientams. Pats mūsų darbas tampa operatyvesnis.“

Plačiau

Irma Žvarelaitė

baldų furnitūros bendrovės „Brasa“ administratorė

„PKKC specialistai tapo geriausiais mūsų pagalbininkais. Jie dirba operatyviai, greitai prisitaiko prie naujovių, šalina pasenusius sprendimus, nuolat teiraujasi ir aiškinasi, kokie mūsų poreikiai.“

Plačiau