Biuro administratorė (-ius) - referentė (-as)

Darbo pobūdis:

  • biuro veiklos organizavimas ir tvarkos užtikrinimas;
  • gaunamų užklausų ir telefoninių skambučių srautų valdymas;
  • įmonės dokumentacijos ir korespondencijos valdymas;
  • bendrovės raštų rengimas;
  • pagalba kolegoms ruošiant komercinius pasiūlymus bei kitą dokumentaciją;
  • vidinių susirinkimų organizavimas ir protokolavimas;
  • bendravimas su interesantais, svečių priėmimas;
  • pagalba organizuojant oficialius susitikimus ir renginius;
  • biuro prekių tiekimo priežiūra;
  • komandiruočių organizavimas;
  • kitos administracinės ir organizacinės užduotys.

Reikalavimai:

  • privalomas raštvedybos taisyklių išmanymas;
  • geri darbo kompiuterių įgūdžiai;
  • puikiai mokėti lietuvių ir rusų kalbas; geri anglų kalbos įgūdžiai;
  • puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, lankstumas;
  • organizaciniai gebėjimai, greita orientacija;
  • ne mažesnė kaip vienerių metų administracinio darbo patirtis.

Mes siūlome:

  • Jūsų lūkesčius atitinkančias finansines sąlygas, papildomą skatinimą kelti kvalifikaciją;
  • kasmetines atostogas pagal iš anksto tvirtinamą grafiką, papildomas lengvatas tėvams, auginantiems vaikus;
  • darbą moderniame, strategiškai patogioje vietoje esančiame biure; naujoviškas darbo priemones;
  • galimybę naudotis papildomomis sporto, pramogų ir poilsio zonomis biure;
  • įmonei priklausančios kavinės paslaugas su specialia nuolaida kiekvieną dieną;
  • bibliotekoje sukauptas ir nuolat pagal Jūsų poreikį atnaujinamas žinios;
  • mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti - darbdavio lėšomis;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • darbą draugiškai, pozityviai nusiteikusiame kolektyve;
  • tradicines šventes, 3 dienų visos įmonių grupės darbuotojų išvykas ir pan.

Kontaktinė informacija:

el. paštas – personalas@5ci.lt.

Konfidencialumas garantuojamas.

Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2019-09-04.

Užpildyti anketą,





Jūsų užklausa pateikta sėkmingai.