Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

 Darbo pobūdis:

  • Klientų aptarnavimas salone, telefonu, elektroniniu paštu;
  • PENKI paslaugų ir produktų pardavimas;
  • Konfliktinių situacijų sprendimas.

Tikimės, kad Tu:

  • Esi pozityvus, komunikabilus ir orientuotas į klientų aptarnavimą;
  • Turi puikius bendravimo, laiko planavimo įgūdžius;
  • Esi imlus naujai informacijai, degi noru mokytis;
  • Esi orientuotas į rezultatą.

Panašaus darbo patirtis - didelis privalumas!

 

Mes Tau siūlome:

  • Nuolatinius mokymus ir karjeros galimybes;
  • Nuo pasiektų rezultatų priklausantį darbo užmokestį;
  • Iš anksto sudaromą ir derinamą patogų darbo grafiką (Klientų aptarnavimo skyrius dirba iki 18:00 val.);
  • Galimybę naudotis papildomomis biure įrengtomis sporto, pramogų ir poilsio zonomis;
  • Įmonei priklausančios kavinės paslaugas su specialia nuolaida darbuotojams;
  • Galimybę skaityti įmonėje įrengtos bibliotekos leidinius, atnaujinamus pagal darbuotojų poreikius;
  • Specialias partnerių nuolaidas;
  • Tradicines įmonės darbuotojams organizuojamas šventes, išvykas.

Atlyginimas

1150-2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Turime aiškią ir skaidrią darbuotojų motyvacinę sistemą, apibrėžiančią keliamus tikslus, už kurių vykdymą kas mėnesį mokami papildomi priedai prie pagrindinio darbo užmokesčio. 

Konfidencialumą garantuojame.

 

Užpildyti anketą,





    Jūsų užklausa pateikta sėkmingai.