IT pagalbos klientams komandos vadovas (-ė)
Darbo pobūdis:
- Operatyvaus, efektyvaus ir kokybiško komandos darbo organizavimas, koordinavimas ir užtikrinimas;
- Gaunamų užklausų analizavimas, pasiūlymų, susijusių su Bendrovės paslaugų patikimumo didinimu ir klientų aptarnavimo gerinimu, rengimas, derinimas, teikimas vadovybei ir vykdymo užtikrinimas;
- Komandos darbo kokybės analizavimas, mokymų bei atestacijų planavimas, organizavimas;
- Komandos darbo ir darbo laiko duomenų kaupimas Bendrovės IT ir kitose sistemose, techniniuose dokumentuose, duomenų suvedimo kontrolės vykdymas ir užtikrinimas;
- Komandos veiklos rodiklių nustatymas, jų vykdymo stebėjimas, ataskaitų vadovybei teikimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (telekomunikacijų srityje– privalumas);
- Ne mažesnė nei 3 metų tinklų diegimo ir priežiūros darbo patirtis;
- Darbo tinklo valdymo sistemomis vartotojo įgūdžiai (privalumas);
- Analitiniai įgūdžiai (gebėjimas sisteminti, analizuoti informaciją, išskirti jos esmę, teikti išvadas bei rekomendacijas įvertinant platesnį situacijos kontekstą);
- Strateginis mąstymas, sugebėjimas konstruktyviai bendrauti ir spręsti problemas;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
- Galimybę tapti sėkmingu lyderiu pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo;
- Itin dinamišką, į inovacijas orientuotą darbo aplinką tarptautinėje IT įmonių grupėje;
- Modernų biurą su sporto, pramogų, poilsio ir bibliotekos zonomis;
- Kvalifikacijos kėlimo galimybes;
- Lanksčias darbo sąlygas;
- Nuolaidas įmonės paslaugoms ir kitas papildomas naudas.
Atlyginimas:
Nuo 1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį.
Pokalbio pakviesime kandidatus, atitinkančius skelbime išvardintus reikalavimus.
Konfidencialumą garantuojame.
Užpildyti anketą,
Jūsų užklausa pateikta sėkmingai.