IT pagalbos klientams komandos vadovas (-ė)

Darbo pobūdis:

  • Operatyvaus, efektyvaus ir kokybiško komandos darbo organizavimas, koordinavimas ir užtikrinimas;
  • Gaunamų užklausų analizavimas, pasiūlymų, susijusių su Bendrovės paslaugų patikimumo didinimu ir klientų aptarnavimo gerinimu, rengimas, derinimas, teikimas vadovybei ir vykdymo užtikrinimas;
  • Komandos darbo kokybės analizavimas, mokymų bei atestacijų planavimas, organizavimas;
  • Komandos darbo ir darbo laiko duomenų kaupimas Bendrovės IT ir kitose sistemose, techniniuose dokumentuose, duomenų suvedimo kontrolės vykdymas ir užtikrinimas;
  • Komandos veiklos rodiklių nustatymas, jų vykdymo stebėjimas, ataskaitų vadovybei teikimas.

 

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (telekomunikacijų srityje– privalumas);
  • Ne mažesnė nei 3 metų tinklų diegimo ir priežiūros darbo patirtis;
  • Darbo tinklo valdymo sistemomis vartotojo įgūdžiai (privalumas);
  • Analitiniai įgūdžiai (gebėjimas sisteminti, analizuoti informaciją, išskirti jos esmę, teikti išvadas bei rekomendacijas įvertinant platesnį situacijos kontekstą);
  • Strateginis mąstymas, sugebėjimas konstruktyviai bendrauti ir spręsti problemas;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

 

Įmonė siūlo:

  • Galimybę tapti sėkmingu lyderiu pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo;
  • Itin dinamišką, į inovacijas orientuotą darbo aplinką tarptautinėje IT įmonių grupėje;
  • Modernų biurą su sporto, pramogų, poilsio ir bibliotekos zonomis;
  • Kvalifikacijos kėlimo galimybes;
  • Lanksčias darbo sąlygas;
  • Nuolaidas įmonės paslaugoms ir kitas papildomas naudas.

 

Atlyginimas:

Nuo 1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį.

Pokalbio pakviesime kandidatus, atitinkančius skelbime išvardintus reikalavimus.

Konfidencialumą garantuojame.

 

 

Užpildyti anketą,





    Jūsų užklausa pateikta sėkmingai.