Personalo specialistė (-as)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“
ieško personalo specialistės (-o)

Užduotys ir atsakomybės:

  • Darbuotojų priėmimo, atleidimo ir kitų personalo dokumentų rengimas;
  • Darbo laiko apskaitos administravimas (kontrolė, koregavimas, sisteminimas);
  • Įmonės vidaus dokumentų ruošimas (įsakymai, raštai ir pan.);
  • Kitų užduočių, susijusių su personalo administravimu, vykdymas;
  • Biuro veiklos organizavimas ir tvarkos užtikrinimas;
  • Korespondencijos, spaudos administravimas;
  • Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.

Kviečiame prisijungti, jei:

  • Turite ne mažesnę nei 1-2 metų darbo patirtį personalo administravimo srityje;
  • Išmanote LR Darbo kodeksą ir gebate taikyti praktikoje;
  • Išmanote personalo administravimo procesus;
  • Darbo patirtį Vikarina sistema laikysime dideliu privalumu;
  • Esate kūrybiškas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatą žmogus ir norite tobulėti.

Mes Tau siūlome: 

  • Galimybę įgyvendinti reikšmingus pokyčius, erdvę idėjų realizacijai;
  • Itin dinamišką, į inovacijas orientuotą darbo aplinką tarptautinėje IT įmonių grupėje;
  • Modernų biurą su sporto, pramogų, poilsio ir bibliotekos zonomis;
  • Kvalifikacijos kėlimo galimybes;
  • Nuolaidas įmonės paslaugoms ir kitas papildomas naudas.
  • Smagius renginius.

Atlyginimas

Nuo 1750 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį.

Į pokalbį pakviesime kandidatus, kurie atitinka skelbime išvardytus reikalavimus. Konfidencialumą garantuojame. 

 

Užpildyti anketą,





    Jūsų užklausa pateikta sėkmingai.