Budintis (-i) klientų aptarnavimo inžinierius (-ė)

Mes siūlome:

  • Jūsų lūkesčius atitinkančias finansines sąlygas, papildomas paskatas ir galimybes kvalifikacijai kelti darbdavio lėšomis (mokymai, komandiruotės ir kt.);
  • Darbą moderniame, strategiškai patogioje vietoje esančiame biure;
  • Galimybę naudotis papildomomis biure įrengtomis sporto, pramogų ir poilsio zonomis;
  • Galimybę skaityti įmonėje įrengtos bibliotekos leidinius, atnaujinamus pagal darbuotojų poreikius;
  • Specialias partnerių nuolaidas;
  • Darbą draugiškai, pozityviai nusiteikusiame kolektyve;
  • Tradicines įmonės darbuotojams organizuojamas šventes, išvykas ir pan.

 

Darbo pobūdis:

  • Skambučių registravimas, klientų konsultavimas telefonu;
  • Klientų problemų sprendimas telefonu ir nuotolinio prisijungimo būdu;
  • Sistemų monitoringas;
  • Duomenų suvedimas į sistemą;
  • Bankinių kortelių skaitytuvų ruošimas;
  • Pamaininis darbas pagal slenkantį grafiką 7x24 (skiriamos papildomos priemokos už darbą naktį).

 

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis / aukštasis techninis išsilavinimas (gali būti paskutinio kurso studentas);
  • Operacinės sistemos „Microsoft Windows“ konfigūravimo žinios, įgūdžiai, problemų identifikavimas, sprendimas;
  • Puikios IT infrastruktūros techninės žinios;
  • Komunikabilumas, sugebėjimas spręsti konfliktines situacijas, dirbti komandoje;
  • Atsakingumas, organizuotumas, patikimumas;
  • Noras mokytis ir tobulėti tarptautinėje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje;
  • Geros lietuvių ir anglų arba rusų kalbos žinios.

 

Mėnesinis atlyginimas (bruto): Nuo 1 700 iki 1 900 €

 

Užpildyti anketą,





    Jūsų užklausa pateikta sėkmingai.